אמון הציבור
חזרה לעמוד העמותות
אמון הציבור (מלכ"ר) הוקם ב-2006 במטרה לקדם הגינות בעסקים, על דרך של בידול עסקים שהתנהלותם הגונה, אמינה ושקופה. הארגון מטפל מדי שנה בעשרות אלפי תלונות של צרכנים שנפגעו מעסקים וגופים ציבוריים, מנהל בקרה שוטפת על התנהלות עסקים, מפעיל מוסד ארצי ליישוב מחלוקות ופועל לייצוג הציבור והעסקים בנושאים חברתיים, כלכליים וצרכניים בכנסת, במשרדי הממשלה ומול הרגולטורים הרלוונטיים.
פעילות הארגון נועדה לתת מענה לצורך הגובר מצד העסקים לחדד את מרכיב השירות, האמינות והמקצועיות בשיח שהם מקיימים מול הצרכנים על בסיס יומיומי.
במהלך השנים טיפל הארגון בכרבע מליון תלונות והציל מילוני שקלים של צרכנים בדגש על מתן מענה לאוכלוסיות מוחלשות, זאת ללא כל עלות. מדי יום פועל מוקד טלפוני בשפות עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, אמהרית וספרדית.
*התוכן באחריות העמותה